درباره عکاسی

  • ۰
  • ۰

عکاسی کودک

همیشه برای انتخاب یه آتلیه عکاسی کودک مردد بودم.آخه بچه من خیلی شیطونه و با هر کسی هم سازگار نیس تا این که سه سیب رو انتخاب کردم و بهشون اعتماد کردم. من از آتلیه سه سیب خیلی راضی هستم.  کارشون عالیه برای عکاسی از کوچولوی ما قشنگ وقت گزاشتن.حسابی کمکمون کردن که نی نی ما بخنده و حسابی عکاسای خوبی ازش ثبت بشه.با این که کوچولوی ما غریبی میکرد و کلی اذیت کرد از سر صحنه فرار میکرد میدویید بغل ما ولی عکاس عزیز حسابی با حوصله عکاسیو انجام داد .

از اعتمادم به این عکاسی خیلی خوشحالم برای این که نتیجه عکس ها خیلی عالی شد و برای ما و کودکمون خاطره ی خیلی خوبی باقی موند

  • ۹۶/۱۲/۱۷
  • عکس زیبا

نظرات (۳)

آتلیه کودک در تهران
آتلیه کودک در تهران و نیز آتلیه کودک و آتلیه بارداری.
http://www.ninihood.com
  • آتلیه کودک در تهران
  • ..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی