درباره عکاسی

  • ۰
  • ۰

درباره عکاسی

سلام.

من یکی از مشتری های آتلیه سه سیب هستم.خواستم بگم واقعا کاراشون عالیه و خیلی خیلی لذت بردم و این آتلیه رو به همه دوستام معرفی کردم هر کدوم از دوستان هم که کودکش برده عکاسی سه سیب واقعا راضی بوده و حسابی لذت برده و براش خاطره های خیلی خوبی مونده.واقعا عکاسی کودک سه سیب به نظر من بی نظیره و از این انتخاب خیلی خوشحالم و هر وقت به عکس های کوچولوم نگاه می کنم حس خیلی خوبی بهم دست میده و از ته دل احساس رضایت دارم.

ممنون از آتلیه کودک سه سیب.


  • ۹۷/۰۲/۲۰
  • عکس زیبا

نظرات (۱)

سلام
آره کارشون خیلی خوبه. البته جدیدا من از کادرو دارم استفاده می کنم. یه جاییه مثل اسنپ اما واسه عکاس ها. سرویسش بد نیس. خوبیش اینه که یه بخش مدیریت کیفیت داره و اگه راضی نباشید می تونید پولتونو پس بگیرید. 
https:// https://www.kadro.co/types/عکاسی-کودک/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی