درباره عکاسی

  • ۰
  • ۰

استودیو عکاسی

عکس از بچه در سن کودکی خاطره ای است که همیشه بیاد میمونه و ثبت لحظات شیرین است که تکرار شدنی نیست من اتلیه سه سیب را برای این لحظات دوست داشتنی انتخاب کردم به شما هم پیشنهاد میکنم این تجربه را حتما بکنین با کیفیت چاپ خوب و عکس های  زیبا که خیلی دوست داشتنی اند من میخاستم از این طریق تشکر کنم از برخورد خوب کادر اتلیه سه سیب و امیدوارم همیشه موفق باشین از دکورهای بجایی که برای پسرها و دخترهای نازنین دارند و دیگر امکاناتشون واقعا ممنونم

  • ۹۷/۰۵/۲۳
  • عکس زیبا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی